Which games that you would like to see on the XBOX 360?
I, for one would like to see a game like: Rampage 4D on an open world completely destructible environment that you can just destroy entire cities and kill everything and/or an open world Transformers game with a free mode like Saints Row.
Star Trek: Birth of the Federation 2 or 3 *Not fan based* for the 360 with Civ Rev achitecture
Star Trek: Bridge Commander 2
Star Trek: DEEP SPACE NINE: Dominion War or a new one
A new Star Trek: Voyager game or Elite Force series
A game based on Star Trek: Enterprise
The Sims
Sim City
Monster Jam 2 with on-line game and free mode open world and/or a free mode arena that you can crash lots of cars with special appearance of DRAGON MONSTER Car Crashers. No timer, no limit timer either.
Just for fun. If one company or more does that, I would say, Wow! Thank you very much!
All in both languages English and French or more if that are possible which would be great; if not possible, that's alright.
Thanks
Now, let's hear your games people.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quels jeux aimeriez-vous voir sur la 360?
Moi, j'aimerais voir un jeu comme : Rampage 4D dans un monde environnement ouvert complètement destructible que tu peux détruire des villes entières et tués tout ou/et un jeu à monde ouvert avec les Transformers avec un mode ouvert comme Saints Row.
Star Trek : Birth of the Federation 2 ou 3 *pas un jeu basé de fans* avec l'architecture de Civ Rev
Star Trek : Bridge Commander 2
Star Trek : DEEP SPACE NINE : Dominion War ou un nouveau.
Un nouveau jeu de Star Trek : Voyager ou la série Elite Force
Un jeu basé sur Star Trek: Enterprise
Les Sims
Sim City
Monster Jam 2 avec un mode en-ligne et monde ouvert et/ou une arène que tu peux écraser des voitures beaucoup de voitures avec l'apparence spéciale du monstre Dragon briseur de voitures. Pas de chronomètre, ni de temps limites.
Uniquement pour le plaisir. Si une compagnie ou plusieurs pouvaient faire ça. Je dirais, Wow! Merci beaucoup!
Tous en deux langues français et anglais ou plus. Si c'est possible qui serait formidable; si ce n'est pas possible, c'est correct.
Merci.
Maintenant, le peuple, écoutons vos jeux.
Log in to comment